Uchycení karoserie je provedeno k rámu Suzuki Samuraj- pomocí originálních 4 středních , 2 zadních a 2 předních patek
hlavní 4:
Na střední zadní dvě patky jsme uchytili hlavní ochranný oblouk a k němu oba boční. Ty pak spojili výztuhami. V přední části jsme vyrobili čelní stěnu z 1,5mm plechu a přidali podlahy ze stejného materiálu. Kolem motoru jdou 2 trubky zakončené oválnými brýlemi. Dozadu pak opět trubkové výztuhy. Celý rám je vyroben v rozměrech originalu karoserie Samuraje. Boční stěny, blatníky a střecha jsou vyrobeny z 2mm plastu. Hnací souprava, pérování, nápravy vše je originál. Pouze uchycení náprav jsme přemístili pod péra. Z toho důvodu bylo třeba upravit uchycení předních tlumičů a vyměnit je za větší. Sedadla jsou zatím originál Samuraj a vybavená čtyřbodovými pásy.
Náhledy fotografií ze složky Náš speciál ve výstavbě